• PL
  • EN

Realizacja

SUA Insurance

Międzynarodowa grupa oferująca ubezpieczenia majątkowe i życiowe.

odwiedź stronę

Integracja z zewnętrznym systemem do rejestracji szkód

Java XML Guidewire API Adeptia Suite (ESB)
Rozwiązania i Usługi
Sektor ubezpieczeńWdrożenia

Zespół projektowy CFT wdrożył system umożliwiający zgłaszanie szkód poprzez infolinię w trybie 24/7. W ramach projektu Klient zdecydował się na zewnętrzne Call specjalizujące się w usługach telefonicznej obsługi klienta. Zadaniem CFT była integracja systemów zgłaszania szkód ubezpieczyciela z systemem Call Center, odbieranie danych zebranych w czasie rejestracji, otwarcie zgłoszenia w systemie i wysłanie informacji pozwalających zidentyfikować otwarte zgłoszenie. Zastosowane rozwiązanie zapewnia, że informacje o nowym zgłoszeniu z systemu Call Center trafiają bezpośrednio do systemu likwidacji szkód. Osoba dzwoniąca, zgłaszająca szkodę dostaje numer zgłoszenia w systemie oraz dane pracownika, który został przypisany do zgłoszenia, z którym może się kontaktować. Outsourcing usług Call Center, oraz zintegrowanie tych dwóch systemów, przyczyniło się do obniżenie kosztów obsługi zgłoszeń w trybie 24/7.

Zobacz wszystkie realizacje dla SUA Insurance

CFT Polska

ul. Ryżowa 49

02-495 Warszawa

Telefon: +48 22 379 7500

ZADAJ PYTANIE EKSPERTOWI
Dziękujemy za wiadomość
Realizacja: innovationsite.pl