Posiadamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu rozbudowanych usług HelpDesk. Usługi nasze są przygotowane we współpracy z klientem i dostosowane do jego unikalnych potrzeb. Zakres realizowanych zadań wykracza poza kompetencje I linii wsparcia, realizujemy również znaczną część zadań II linii wsparcia, szczególnie w zakresie aplikacji biznesowych. Dzięki doświadczeniu w zarządzaniu zasobami IT, CFT jest w stanie zdefiniować usługi w unikalny sposób, znacznie bardziej szczegółowo niż powszechnie praktykowany przez konkurencję.
Nasze usługi obejmują:
• wsparcie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem.
• świadczenie usług w siedzibie klienta lub zdalnie, w godzinach wsparcia dostosowanych do oczekiwań klienta.
• zarządzanie dedykowanymi zasobami, nadzór, nad jakością realizowanych zadań oraz raportowanie wyników.
• poziom, jakości określany realizowany na podstawie warunków SLA określonych w umowie.
Dlaczego my?
• kompleksowe wsparcie użytkownika końcowego przez wykwalifikowany i doświadczony personel
• kontrola, nad jakością wsparcia, dzięki raportowaniu dostosowanemu do oczekiwań klienta
• działania optymalizacyjne – w ramach usługi prowadzimy analizę i w miarę potrzeb proponujemy działania usprawniające realizację zadań bądź redukujące strumień zgłoszeń
• usługa „szyta na miarę” – każdemu klientowi oferujemy usługę dopasowaną do potrzeb i wymagań. Nie stosujemy tego samego szablonu dla wszystkich klientów.
W latach 2010-15 CFT zapewniał dla klienta dedykowany zespół wsparcia maksymalnie do 30 osób rozproszonych w 8 lokalizacjach...
zobacz realizacjęFirma CFT zbudowała zespół konsultantów ( maksymalny stan zespołu 25 osób) odpowiedzialnych za monitoring aplikacji, serwerów oraz...
zobacz realizację